Çocuk kitabı ama o kadar iyi anlatılmış ki okumadan geçemedim, yıllarca süren savaşı küçük bir çocuğun gözünden okuyoruz Cumhuriyetin temelleri ve adımlarının nasıl büyüdüğünü herkesin o yoksulluk içinde koşturmasını minik gözlerin büyük sözlerinden okurken burnumun direği sızladı.