Nıcolae Jorga'nın bu eserine bende sahibim.Yazar eserinde Osmanlı Tarihini objektif bir açıdan değerlendiriyor. Bu da eserini değerli kılan önemli bir etken.Batılı bir insanın Osmanlıyı önyargılardan uzak bir şekilde değerlendirmesi bence çok hoş. Bütün Osmanlı Tarihi ile ilgilenen okuyuculara ve özelliklede üniversitelerin 'Tarih Bölümü'nde okuyan arkadaşlara tavsiye ederim.Unutmadan, bölüm hocalarımın da tavsiye ettiği bir kaynak eser.