·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2026 19:34 Yazarın okuduğum üçüncü kitabı. Diğer ikisi bir tık daha güzeldi. Alıntı yapılacak o kadar çok cümle vardi ki hepsini paylaşmak zaman alacaktı. İlk başlarda zorlandım adapte olamadım ama sonrasında güzel ilerledi.
Ana karakterimiz Tom'un yaşlanmama ve fiziksel travma yaşamadığı sürece hayatına asırlarca devam edebileceği bir hayatı var. Olaylar bunun üzerinden, geçmiş ve şimdiki zaman üzerinden ilerliyor.. Duygu ve psikoloji hayatin amacı, bazı amaclarin ve zaaflarimizin kotu niyetli insanlarla bilindiği surece bizi nasil yanlış yollara surukledigini okuyoruz.. Ve tabi ki zamani durduramayiz ve zamanı durdurmayi düşünmeden yaşamanın önemini ve gerekliliğini anlıyoruz...