İyilik...
"Her yaşımda insanlardan yeni bir şey öğreniyorum. Mesela bu yıl iyiliğin bile bir ölçüsü olduğunu öğrettiler bana..."
Duygu ve Düşünce
·
145 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İyilik iyidir fakat yerinde güzeldir