İyi geceler 1K✿✿
“İnsan saramadığı yarayı saklarmış.. Bazen bir gülüşün içinde, bazen de derin bir sessizlikte...” <>Alıntıdır
Alıntı
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.