Okudum bitti
Selamlar... Günün kitabı Yaşamak Geçti Başımdan Tavsiye üzerine almıştım bu kitabı. Açıkçası çok da bir beklentim yoktu ama dikkatimi çekmişti, o yüzden okumak istedim.
Kitabın konusu hakkında başta çok bir fikrim yoktu ve okudukça da bende çok güçlü bir his bırakmadı. Hatta yer yer sıkıldım desem yalan olmaz.
Altını çizdiğim birkaç yer oldu, tamamen boş değildi ama genel olarak beni içine çeken bir kitap olmadı.
Daha çok “çok bir olay olmasın, okuyayım geçeyim” tarzı kitapları sevenlere hitap edebilir. Ama eğer benim gibi biraz daha duygu, biraz daha hikâye arıyorsanız sizi çok tatmin etmeyebilir.
Kısacası ben çok sevemedim