-kendimearmağanımdır!♡-
Sana buraya bazı şeyler koyuyorum Melek yol boyunca aklında, kalbinde, ruhunda olsun!Biliyorum ki bi'birhan keskin bana demiş, iyi ki demiş. Aklıma, kalbime, ruhuma iyi gelir hep, şifa niyetine!
·
336 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yüreğine sağlık, ben de paylaşmayı deniyorum şiirlerimi ama sürekli hata veriyor, nasıl paylaşabilirim ?
Berrak kalbine,kocaman yüreğine,nefesine kocaman bir alkis
Melek
Gönderi Sahibi
BİLGİN teşekkürler, şiirler iyi gelir şiirleri dinlemek, yazmak, okumak iyileştirir.