·352 syf.····Okunma: 22 Mart 2026 16:12 Dante'den ne kadar nefret ettiğimi söylemeye gerek yok sanırım. Ayrıca bu sefer kadın karakteri yani Elysa'yı da sevemedim
Ve yazarın üçüncü kitabı okuduğum ve konu neredeyse hep aynı
Sadece karakterlerin kendilerine olan öz saygıları değişiyor sanırım. Ortada hep başka kadın draması var. Günün sonunda diğer kadın kötü karakter oluyor bla bla.
Sanırım ben yeteri kadar gördüm