bir gönül hikâyesi
Kırılırız… Bazen bir cam gibi değil, içimizden geçen o ince çizgilerle, sessizce, kimse duymadan. Çünkü insan, tamamen dağılmak için değil, içine biraz daha ışık alabilmek için çatlar. Ve belki de en derin kırıklarımız, karanlığın en çok bastırdığı yerden değil, ışığın içeri girmek için ısrar ettiği yerden oluşur. #kitap #okudumbitti
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.