Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 12 Mart 2026 01:09 Merhaba kitap dostlarım
Daha önce Eddi Anter’den bir kitap okumuş ve kalemini çok beğenmiştim. Benden Bana Ne ile bunu bir kez daha hissettim
Okurken gerçekten kendimden çok şey buldum. Bazı yerlerde durup “ben ne yapıyorum ya” diye düşündüğüm bile oldu. Anlatımı öyle samimi ki sanki biri karşına oturmuş da içini döküyormuş gibi…
Kitabın başlarında geçen “Ancak herkes yara alır yaşarken… kimi derin izler bırakır, kimi de yüzeyde kalmış gibi görünür.” cümlesinin altını hemen çizmiştim. Çünkü gerçekten insanın içini yakalayan bir gerçek… Hepimizin bir şeyler yaşadığını ama dışarıdan bakınca anlaşılmadığını o kadar güzel anlatıyor ki.
Bu kitap bana çok şey kattı diyebilirim. Hem düşündürdü hem de içimi biraz hafifletti. Bazen başkaları için yaşarken kendimizi ne kadar unuttuğumuzu fark ettiriyor…
Eğer siz de biraz kendinize dönmek, kafanızı toparlamak istiyorsanız bence kesinlikle şans verin