Çok heyecanlı ve guzeldi bir kitapti bir oturusta bitirdim .Kitabin yahudi soykirimina bagliycagini hic dusunmemistim. Sadece puan kirma nedenim bu olan heyecanli olaylari daha farkli bir seyle sonuclandirmalarini isterdim. Basta ki heyecanli olaylara gore biraz sonu sönük kaldı.