Herkese merhaba arkadaşlar nasılsınız nasıl gidiyor bakalım? Yazardan ikinci kitabı okuyorum.İlk kitabın anlatımı daha akıcıydı.Bu kitapta ise daha çok olaya odaklanılmış.Kısa ama vurucu bir roman.İçinde günlükler şeklinde ve olay dahilinde ilerliyor.Günlük kısmı güzel düşünülmüş.Kitap biraz aşk biraz aile yaşantısı...Karakter Sema evi toplarken kızının dolabında bir kitap bulur.Günlük olduğunu anlar.İşte asıl olay burada başlar.Yazarın anlatımını beğendim.Şimdiden okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.Sizlere kitaptan birkaç alıntı bırakıyorum.