Serinin en, en, en psikopatı kesinlikle Thatcher.
Eğer dark tarzı sevmiyorsanız, ondan hemen uzak durmanız gereken bir karakter.5.7. Kitap thatchar ve vurulduğu kuçuk jokey bakire bahtisiz!!!kizimiz caprinin hikayesi.
Nedense bana fazlasıyla korkutucu geldi bu adam.
Diğer kardeşler sanki biraz daha şefkatliydi… ya da bana öyle geldi.
Ama Thatcher? Tam anlamıyla bir bela.
Yine de itiraf edeyim, okumaktan zevk aldım.
Sanırım yazar biraz psikopat… çünkü insanın aklına böyle şeyler nasıl geliyor gerçekten merak ediyorum.