·440 syf.····Okunma: 24 Mart 2026 21:28 Ben bu seriyi çok sevdim tüm erkek karakterler harika yazılmıştı. Santiago yu ilk kitaptan beri bekliyordum başına gelenler çok üzse de kitap çok çok güzeldi. Keşke devamı da olsa okusam dediğim bir seriydi. Özellikle bu kitapta onlarca alıntı yapmamak için kendimi zor tuttum desem yeridir yani tüm kitapların konusu ve işleyişi güzeldi ama bu kitaptaki betimlemeler kesinlikle en iyisiydi.
“Son nefesime kadar kıymetini bileceğim bir hayata.”