Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 19 Mart 2026 13:45 Kendimizi başarısız hissettiğimiz anları; komşunun çocuğu , bir sınıf arkadaşı ile kıyaslanma ya da örnek gösterilerek üzerimizdeki baskının bizi aşağı çekmesi gibi bir çok dis etkenin yanında kendimize olan inancın kaybedilmesinin bizi başarısızlığa sürüklediği çok keyifli bir kurgu ile anlatılmış keyifli ve öğretici kendini sorgulatan bir kitap olmuş.
Önce ben kendime inanmalıyım noktasını harika vurgulanmış.
Çok seviyorum kızlarımla böyle güzel hikayeler okumayı....
Daha nicelerine inşallah....