Odun gibi davranmakta üstüme tanımam.
··1 alıntı·
93 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
e.
Gönderi Sahibi
Neresi şanslı ya (: garibim gazabıma uğradı.Bazen elimle ağzıma çarpasım geliyor.
e.
Gönderi Sahibi
Huyum kurusun.