Sanırım bu ülkede en çok istismar edilen kişi Atatürk'tür. Tamamen sıradan, içi boş, hiçbir özel yanı yok. Herkes tarafından bilinen mevzular ve sözler..
Kitabı bitirmekte zorlandım. Özel bir yanı olacağını düşünmüştüm ancak yok. Bursa gezisinde zeybek işin ne kadar yerlerde olduğunu gösterdi. Tabi birde dimitrina var. Okumaya değmez.. zaman kaybı..