BİTTİ !!! Kitabın başları hiç sarmadığı için bundan bir kaç ay önce yarım bırakmıştım. Bilmiyorum ki neden bugün bu kitabı okumalıyım dedim.
Karışık bir kitabı bitirme telaşıyla özensiz okurken ileriki sayfaların anlaşılması için okumam gereken gözden kaçırdığım satırlar gibi hayatı da ıskalamışım. Cümlesini okuyana kadar kitap benim için yine çok sıkıcıydı. En sondaki hikaye tam benim şu an yaşadıklarımı anlatıyor belki de o yüzden bu kitabı şu an okumam lazımdı. Teşekkürler Serdar Çakmakçı bazı şeyleri görmeme sebep oldunuz.