Son sayfaya kadar 8-9 puan vereceğimden emindim ama o son 3 sayfa. Böyle bir büyü, böyle bir aura, böyle bir sistematik eser olamaz. Kalbime o kadar dokundu, o kadar uh yaraladı ve derinlere bıraktı ki beni anlatamam. Her sayfayı soluksuz okudum.
Konusunu kafamı toparlayınca ve etkisinden az
da olsa çıkınca sesli bir şekilde anlatmak
istiyorum. Ama nooolur alın okuyun okutturun!!!! LÜTFEN! Nasıl yazılmış, nasıl ince ayrıntılarla düşünülmüş aklım almıyor. Gidişat,
* olayların vardığı yer, genel tabloya bakılınca şıp diye gözlemlenen o ana fikir... Sadece okuyun diyorum başka hiçbir şey demiyorum.