Kadınların fikirleriyle Kentler nasıl olurdu?
8/10
·176 syf.··
2026 7. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 26 Mart 2026 20:49
"Aslında kimse ötekinden şikayet etmese, kendisinden faklı yaşayanı kabullense sıkıntı olmayacak... " - Kitapçılar sokağında, rafların arasında gezinirken, raflardan birinden spontane çektiğim ve arka kapak yazısını okuduktan sonra da mutlaka almalıyım dediğim 2.el bir kitap "Kadınların Şehirleri." Kadınların Şehirleri; 20 bölümden oluşan ve 20 soruyla birlikte akıcılığını koruyan anlaşılır üslupta 176 sayfalık bir kitaptı; farklı şehirlerde yaşayan, farklı statülere sahip 14 kadının cevapları ve yaşanmışlıkları ile birlikte harika bir söyleşiyi ortaya koyuyor. Her bir kadının hayatlarından, hikâyelerinden, rüyalarından ve tecrübelerinden, sayfalara yansıyan her bir kelime, farklı bakış açılarını ve fikirlerini de beraberinde getirmekte. Kentlerde, beton yığınlarının arasına sıkışmış telaşlı ve endişeli hayatların, beraberinde getirdiği zorlukları, mahrumiyeti, kâh acıları, kâh tehlikeleri, insanların sosyallikten uzak bir yaşantıya itilmelerinin sebeplerini, çocukların oyunlardan, park ve bahçelerden gitgide uzak kalmalarının nedenlerini ve emekçilerin ne denli yaşam mücadelesi verdiklerini gelin bir de kadınların kaleminden seyrederim / anlayalım. Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından basılmış bu kitabı okurken, farklı fikir ve görüşlere tanıklık etmek gayet güzeldi. Okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar dilerim. Sevgiler, sevgili 1k...
Kadınların ŞehirleriAlev Erkilet · Sakarya Büyükşehir Belediyesi · 20164 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.