Tam da Ramazan ayında okunacak bir kitap :)
Osmanlı zamaninda, ecdat ne güzel yaşarmış bu mübarek ayı. Şimdilerde bu güzel, değerli gecelerin ve günlerin kutlanması sadeleştirildiği için, dinimizde yeri olmayan günleri kutlar olmuşuz. Doğum günleri, yılbaşılar ve daha nicesi... Özümüze dönmemiz gerektiğini bir kez daha hissettiren bir kitap.