·376 syf.····Okunma: 27 Mart 2026 18:02 Yazarı Dehşet Bey filmini izlediğimde görmüştüm sonra bir alıntısına düşerek okuyuverdim.
Başlıktan da anlaşılacağı gibi Tanpınar'ı yüceltmek için polisiye kullanılarak yazılmış bir eser.
Bölüm geçişlerindeki başlıklar da kitabın başlığı gibi dikkat çekici.
Polisiye kurgusu orta halli olduğundan okurken tahmin etme ihtiyacı hissetmiyorsunuz, zaten yazma amacı da o olmadığından mütevellit.
Derdi de hayatim roman demek yerine hayatim şu roman gibiydi diyebilmemizin olacağı roman kültürümüzü geliştirmek istemesi. O günler geldiğinde Tanpınar'a da huzur gelir belki.