·656 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2026 00:00 En sevdiğim seri..Bu kitaptaki Bige o kadar olgundu ki eskisi gibi Svs okuduğumu pek hissedemedim ama bu sevgimden pek birşey eksitmedi.Onları çok seviyorum,en azından mutlu bittiler diye kendimi avutmaya çalışıyorum