Fabrika Ayarlarımıza Dönüyoruz gerçekten harika bir kitaptı, normalde kitap dediğin bir şeyi unuturum diye ben hızlı okurum ,her seferinde hemen bitirmeye çalışırım bu kitabı özellikle yavaş yavaş okudum ;bazı günler bir sayfa anladım ,yani daha doğrusu anlayabildim, kafam dolu diye tek bir sayfayla yetindim. Normalde bir tane sıkıntın oluyor ,diyorsun ki ben kendimi anlayayım bir kitap alayım okuyayım ,psikolog veya psikiyatr bir yazarın kitabını alıyorsun ve seni o kadar çok teknik terime boğuyor ki ne kitabı anlayabiliyorsun ne de okuduğundan bir keyif alıyorsun. Hah, işte bu kitap öyle bir kitap değil, çok güzel son derece basit bir dili var akıcı ve direkt çözümcül yaklaşmış gerçekten ,genel olarak bana göre de toplumda bir genel bozulma hali , toplumsal yozlaşma var, meali şu: kimse kusura bakmasın da kepazelik akıyor ortalıktan gibi geliyor bana, kimseyi suçlamıyorum ortada bir yanlış varsa bu hepimizin yanlışı bana göre… hepimizde de sıkıntı var, ben iyiyimdir çok doğruyum diye kibirlenmeye de gerek yok. İyi miyiz kötü müyüz diye teyit etmek için bile alınıp okunması lazım , bir tur okuruz sonra deriz ki tamam benim yaptığım doğruymuş , okeymişim deriz en kötü yani…Ben okudum hepinize tavsiye ediyorum. İyi okumalar