Puan vermedi·116 syf.··
2026 14. kitabı
"Zaten O Şarkıyı Ben Sana Yazmadım" eseri  Umut'un Elif'e olan sevgisini, fedakarlığını, vefalığını, aşkını ve dürüstlüğün özünü  kaleme alırken aynı zamanda  hasretin, özlemin yoğunluğunu da yaşattırıyor. Pişmanlıkların ve söylenemeyen cümlelerin arasından sızan bu hikaye bir şarkının, bir türkünün ezgisinde, bir şiirin satır aralarında gizlenmiş; boşa geçmiş bir ömrün içinde sıkışıp kalan iki yüreğin yeniden başlama ihtimaline tutunma halidir. "Hayatta tek bir anlam bile kalmadığında ne yapar insan? Yaşamak için bir sebebi olmadığında... Yolculuğa çıkar belki... Yeni bir yolculuğa..." Umut, ışığı sönmeyen bir kandil gibiydi Elif'in yolunda. Ve yine kandil gibi Tahir idi. Pak bir  umuda tutunarak yolculuktaydı. Tam kavuştum derken ayrılık hasreti yine yakıyordu o yüreği. "Nazım'ın dediği gibi Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da... Bütün iş yüreke... O yürek de sende var. Her şeyin üstesinden gelirsin evelallah..." Elbette gelirdi. Gelir miydi? Bir bakın o şarkı kime yazılmış? #biralıntı "Hiç umut yokken sıradandır insanın hayatı. Ama bir umut ışığı yandığında her şey değişir. Umuda alışır insan. Başka bir dünyanın mümkün olabilme ihtimaline İnanır. Fakat onu bir kere kaybetmeye görsün eskisinden daha da bedbaht bir hal alır yaşamı."
Zaten O Şarkıyı Ben Sana YazmadımOrkun Galolar · İnkılâp Kitabevi · 202672 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.