Herkesin kitaplığında olmalı, kitap bana sanki Atamın yanında, hayatını izliyormuş hissiyatını verdi.O üzülürken üzüldüm, hastalığından duyduğu kaşıntıyı bile hissettim. Yazarın kalemi gerçekten akıcı ve güzel..
Benim kitaplığımın en güzel yerinde olacak..
Ruhun şad olsun ATAM
Ayşe Kulin