Puan vermedi·173 syf.····Okunma: 29 Mart 2026 16:51 Muhabbete susayan gönlümüze bir tohum daha ekti bu güzel eser. Her cümlede çorak kalan gönül toprağımıza can suyu oldu. Okuduk nasiplendik, okuduk hüzünlendik, okuduk eskilerin hasretine gark olduk.
Kulluk ki en yüksek mertebeydi insan olana öyle demişti âlemlerin sultanı: "Ben kulluğumla övünürüm" diye. Dünyaya gelen masivanın güzelliğiyle övündü kulluğu bilemedi. İnsan kulluk için geldi ,kul olmayı bilmeden yitip gitti. Rabbim kul olmanın mertebesine ulaştırsın kul olmaya niyetli gönülleri.
Muhabbetsizlikten gönül toprağı kuruyanlara bir damla cansuyu tadında tavsiyemizdir.