Uzun zaman sonra bir Mardin klasiği okumak istedim ama beni hiç tatmin etmedi. Çoğu olayda tutarsızlık var, hatta bazı karakterler de tutarsızlık var. Bu beni rahatsız etti. Ayrıca ana kadın karakterin okuyucuya haklıymış gibi söylediği çoğu cümlede aslında haksız. Üzerinde oynanması gereken çok fazla yer varmış ama kimse dokunmamış. Ben genel olarak kurguyu beğenmedim.