Büyük bir beklentiyle başladığım ve tanışmak istediğim bir yazarla bu kitap sayesinde tanıştık.
Sayfa sayısı kısacık olmasına rağmen uzun uzun ve bir sayfa boyu süren cümleler beni okurken zorladı. Kitaba adapte olmakta zorlandım, haliyle de pek fazla anlayamadım. Kitapta yoğun bir mutsuzluk, bekleyiş duygusu ve karamsar hava hakim. Elbette ki sevenleri olmuştur ama ben kitapla bağdaşamadım.
Yazara başlangıç için uygun bir kitap mıydı veya başka bir kitabıyla tekrar dener miyim onu da bilmiyorum.
Yazarla ilgili düşünce ve önerileriniz varsa beklerim