·376 syf.····Okunma: 29 Mart 2026 22:42 Akşam Yıldızı romanından beri İskender Pala okumaya ara vermiştim. Yazarın pek çok kitabını severek okumama rağmen o romanını pek beğenmemiştim. Bu kitabı okumaya başlayınca kendimi satırlara bıraktım o anlattı ben yaşadım. Sanki usta bir şoförün kullandığı bir araçta manzaranın tadını çıkaran bir yolcu gibiydim. Sanırım yazar polisiye roman türünde daha bir tat katmış üslubuna. Nefes nefese okudum.Romanın yaşadığımız, şahit olduğumuz tüm kötülüklere denk gelmiş olması insanı şaşırtıyor. Kötülüğün dünya ile yaşıt olduğunu unutuyor insan. Dilerim iyiler de romandaki kadar başarılı olur hayatta.