Ömür bir göz meselesi.. Her gelenin bakıp geçtiği.
7/10
·212 syf.··
2026 15. kitabı
Abdülhak Şinasi Hisar’ın ilk kitabıymış Fahim Bey ve Biz kitabı. Son bölümü özellikle sayfa sayfa kopyalayıp yapıştırmak istedim her yere.. Onu tanıyan arkadaşının oğlu gözünden okuyoruz tüm hayatını. Fahim Bey, memur deseniz değil, emekçi deseniz değil, ne bir yerde tutunabilmiş ne kendine bir yer edinebilmiş bir adam. Kimseye yük olmamak için kendi hayatını yine kimseye minnet etmemek için kendi mücadelesini kendisi vermiş. Eşi Saffet Hanım’ı tanıyanlarca “ne bahtsız adama düşmüş” denmiş, Fahim Bey’i tanıyanlarca “ne bahtsız kadına düşmüş” denmiş. Herkes kendi penceresinden bakmış ve geçmiş. Hepimiz okumuşuzdur illaki bir yerlerde: “Sınanmamışlığın Kibri” diye. Aslında ne çok yorum yapıyoruz herkese ve her şeye dair. Ne çok bilmiyoruz yaşananları ve ne kolay hafife alıyoruz hayatları. Ömür işte bir göz meselesi. Bir zamanlar vardı Fahim Bey şimdi yok. Kim bilir bizim içinde kimler neler diyecek.. Keyifli okumalar olsun :)
Alıntı
Fahim Bey ve BizAbdülhak Şinasi Hisar · Everest Yayınları · 20222,432 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.