Dikkat Dikkat!!!
Arkadaşlar alıntlarınızı kara kaşınıza kara gözünüze hayran olduğumuz için beğenmiyoruz karşılıklı takipleşmenin anlamı ne 🤦 şimdi ayıp olmasın diye engeli de basamıyoruz sessize alıp geçiyoruz sonra anasayfada 3 5 insan 🤣🤣🤣 Bu kadar hep ben hep ben zihniyetinden çıkın yahu 🤣 Beğeni paralı pullu bir şey değil 🤦🤭
··1 alıntı·
105 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aaaa öyle deme abla 1 beğeni hoşlanıyorum Beğeni+takip aşığım Beğeni+takip+yorum evlilik teklifi +3 ve daha fazla beğeni+takip ve yorum çiçek çikolatamı aldım istemeye geliyorum senin hayranınım ölüp bitiyorum
Ben karşı cinsten birisiyle karşılıklı takipleşmiyorum kendi cinslerimle az olsun öz olsun mantığında birisiyim takipçi derdim de yok ama bu kadar bencillik de fazla 🤦 bende o yüzden beğeni yapmıyorum artık 1 2 kişi dışında 🙈 okumadığım alıntıyı da beğenmem değer verip okurum
❀ Ş⋆i⋆i⋆r⋆ ⋆H⋆a⋆n⋆ı⋆m ❀ o kadar saçma bir yere gidiyor ki burası ne yaparsan yap yine suçlu oluyor insan garip 😂