Arkadaşlar alıntlarınızı kara kaşınıza kara gözünüze hayran olduğumuz için beğenmiyoruz karşılıklı takipleşmenin anlamı ne 🤦 şimdi ayıp olmasın diye engeli de basamıyoruz sessize alıp geçiyoruz sonra anasayfada 3 5 insan 🤣🤣🤣 Bu kadar hep ben hep ben zihniyetinden çıkın yahu 🤣 Beğeni paralı pullu bir şey değil 🤦🤭