Kızıltepe serisi tüm hızıyla devam ediyor.
Okuyanlar bilir; ilk kitabın finalinde Sancak kaza yapar. Kitap, bu haberi alan Mahira’nın ve Sancak’ın sevenlerinin hastanede toplanmasıyla başlar. Uzun bir tedavi süreci sonunda Sancak sağlığına kavuşur.
Bu süreçte Mahira sürekli kendini suçlar; neyse ki bu durumu da bir şekilde atlatırlar. Mahira ve Sancak her geçen gün birbirlerine daha da aşık olurlar. Ancak Kartal’a yakalanma korkusu ve Volkan’ın onları bilerek zorlaması, bu ikiliyi adeta deli eder.
Bu eserde yan karakterlerle, özellikle de Ela ve duygularıyla daha yakın bir bağ kurduk; bence bu duygular karşılıklı olacak. Yine olaylar durulmadı ve kitap, Kartal’ın onları gördüğü o an ile final yaptı.
Üçüncü kitapta onları oldukça zorlu süreçler bekliyor. Yeni kitabı büyük bir merakla bekliyorum.
Not: Kitap yetişkin içeriklidir, bilginize.