·1552 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2026 17:37 O büyülü kitap maalesef bitti. Okumaktan bu kadar zevk aldığım, uzun süredir beni fransa sokaklarında, roma caddelerinde gezdiren sevgili Edmond Dantes ve onun hüzünlü hikayesi ile tanıştıran o kitap maalesef bitti. Zindan da onunla ölümü beklememi sağlayan, intikam ateşi ile yanarken sabretmemi sağlayan o kitap bitti. .
Duygu ve düşüncelerimi her ne kadar istesem de tam olarak belirtemiyorum. Bir inceleme yazmak değil bir roman yazmak istiyorum bu kitapla ilgili evet ama doğru kelimeleri kullanamamaktan korkuyorum. Dantes'in çektiği acıları her ayrıntısı ile anlatamamaktan korkuyorum.
Böyle büyük güzel bir eser yazmak....
Böyle bir eseri güzel son ile bitirmeyi başarmak. ..
Ben yazmış olsaydım bu kitabı sonunda Edmond Dantes'i öldürür kendi canıma da kıymakta bir dakika tereddüt etmezdim...