ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـAŞİYANﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ
༺ᦔ𝓲ꪜꪖꪀꫀ༻
2.kştabımız heyecanla başladı zaten birinci kitap Gülfem'in abisi Levent'in kapıya dayanmasıyla bitmişti. Devamında her şeyi öğrendi ve kardeşim dediği arkadaşıyla ters düştü çünkü Savaş'ın kız kardeşini mutlu edeceğine inanmıyor. Neyse o kenarda dursun diğer yandan ailede öğrendi ve çifrimize yüzük takıldı ama yirmi dört saat nişanlı kalamadılar çünkü kızımız Savaş'tan önemli şeyler saklıyordu ve bunun sonucunda kötü şeyler oldu. Durum böyle olunca Gülfem'in can sağlığı için ayrılmaları gerekti ama Savaş ayrılma sebebini açıklamadı. Herkes şaşkın ve üzgün en çokda Gülfem, gerçi buna üzgün demek hafif kalır aradan altı koca ay geçti Gülfem kendine bi yol çizdi ,acısı hala taze ama tutunmaya çalıştı derken Savaş bi kadınla çıkıp geldi ...
Bu kitap kırık döküktü ,herkes aslında hepimiz resmen darmadağın olduk. Bu ilişki döner mi eskiye dönerse nerden döner bilmiyorum. Çünkü Gülfem'in ailesi artık bu ilişkiyi onaylamaz bence hele Levent onu ikna etmek nerdeyse imkansız.
Levent demişken,Gülfem'in arkadaşı Efsun ile evlendiler ama bence onların ki yanlış bi evlilik ki zaten çatırdamalar başladı.
Savaş'ın yokluğunu fırsat bilen Mahir manyağına ne demelihiç sevemedim bu karakteri. İlk kitabı ıkı gundennkısa surede bıtırmiştim bu kitabı bir günde yuttum resmen ve ben 3.kitaba koşuyorum balla çok heyecanlı.
Sevgiyle ve kitapla kalın