·312 syf.····Okunma: 31 Mart 2026 23:01 Okurken kitap okumuyormuşum mini dizi izliyormuşum gibi hissettirdi kitap bana.Bir Türk kadın yazarın bu kadar güzel yazması gururlandırdı beni ayrıca.Dili,kurgusu gayet güzeldi.Heyecan,merak diri tutulmuş ve sıkmadan devam etti kitapta.Kenan ah Kenan diyorum sadece gerisini okuyun kitaptan.Kendime yeni bir yazar bulmanın sevinciyle diğer kitaplarını da okuyacağım.