10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2026 32. kitabı
#kitapyorumu Herkese Merhaba IŞIL DA CÜRET ET GÜLÜMSE “Kendine iyi davranmayı öğrendiğin de hayat da sana iyi davranır.” Bu eserin iyileştirici bir gücü ve her satırında yüreklere umudu aşılayan bir ışığı var.Okurun ruhunu iyileştirebilecek başarısı var. Biz kendimize karşı ne kadar eleştirel ve acımasız olursak zihnimiz de sürekli olarak eksikliklerimize ve hatalarımıza odaklanır. Kitabın en güçlü yönlerinden biri de kabullenişi bir yenilgi gibi değil,bir olgunluk hali olarak anlatması.. Elbette ki hayatımız da bizi anlamayacak empati yeteneğini dahi kuramayan insanlar çıkacak ama bu insanlar bazen her anımız da olacaklar.. “Kıymetinin tartılmadığı teraziler de kendini tartma.İnsanın herşeyden önce kendisine saygısı olmalı.Çünkü kendine saygısı olmayan,başkasının merhametine emanet yaşar.” Ben kişisel gelişim kitaplarını okumayı çok severim.Sizlere de tavsiyemdir Keyifli okumalar #tozsuzyapraklar
Işılda Cüret Et GülümseAli Bayam · Destek Yayınları · 202565 okunma
··
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.