Gitgide Kore kitaplarının bağımlısı olmaya başladım. Eskiden nerede kesmeli biçmeli kitap varsa onları arardım şimdilerde de okudukça sakinleştiren, huzurlu bulduğum kimine göre basit ama bence çok güzel Kore edebiyatına sarmış durumdayım :)
Kitap 6 hikayeden oluşuyor. Bi mahallede bulunan çamaşır yıkama-kurutma dükkanını kullanan ilk hikayelerde birbirinden bağımsız ama sonlara doğru aynı hikayelerin içinde yer alan karakterlerden oluşuyor.
Yazar sonunda, dükkanın yenilendiğinden ve yeni müşterilerinin gelmeye başladığından bahsetmiş. Demek ki devamı gelecek :)
Ben biraz Kahve Soğumadan Önce serisine benzettim ve okumaktan keyif aldım.
Okuyacak olanlara da keyifli okumalar diliyorum :)