·400 syf.····Okunma: 30 Mart 2026 09:47 Yalan Üçlemesi kadar olmasa da(o seri benim en sevdiğim) kesinlikle ama kesinlikle seriye bayıldımmm bence çok güzeldi bu kadın ne yazsa okurum herhalde ben ya çok iyi yazıyor duyguları geçirme konusunda müthiş bir şeyyy
1. Kitabı ilk okurken sıkıldım ordu kısmı beni pek sarmadı hatta kitap hep böyle gidecek diye korktum da atlayarak okudum bazı sahneleri ama sonra istediğim o mafya-gizem kısmına giriş yaptık ve ben çooook severek okudum (itiraf ediyorum bazı sahneleri başka yazardan olsa eleştirebilirdim ama bu kadın öyle iyi geçiriyor ki eleştiremiyorumm)
Tüm seriyi ele aldığımızda ben en çok 2. Kitabı sonra da 3. Kitabı sevdim genel olarak 10 üzerinden 8.5 alır bu seri benden