·208 syf.····Okunma: 04 Nisan 2026 13:27 Ölüm hepimiz için bir gerçek. Bütün insanlar bir gün ölümle yüzleşecek. Sevdiklerimiz teker teker bu dünyadan ayrılacak ve tabii kendimiz de... Bir zaman sonra da unutulup gideceğiz. Acı ama tamamen gerçek! Bu gerçeği okudum.
Yazar da babasının ölüm sürecini ve ölümünden sonraki süreci kitaba aktarmış. Babasının son anlarını, çaresizliğini, ölümden sonraki yas sürecini içten bir dille aktarmış. Babasıyla olan anılarını, babasından dinlediği hikayeleri yazıya dökmüş.
Böyle bakıldığında bir anı-roman kategorisinde değerlendirilebilecek bir kitap. Kolay okunuyor ama kendimi yazarın yerine koyduğumda zorlaşıyor.
Keşke sevdiklerimiz hiç ölmeseler...