Arkadaşlarımdan farklı farklı bir çok manga alıp okumaya çalışmıştım fakat karakterlerin çizimleri bana çok benzer geldiği için karakterleri ayırt edip okuyamamıştım. Bu manga bitirebildiğim ilk manga oldu karakterleri ayırmakta zorluk çekmediğim için mutluyum. Konusunda herhangi bir sıra dışılık yoktu. Bu manga dışında başka manga okumadığım içinde yazımıyla alakalı herhangi bir şey diyemiyorum ama beni mangalara alıştıracağını umduğum için 2. cildini de alıp okuyacağım.
İlk mangam olduğu için uzun bir eleştiri yapamadım...