Hayal kırıklığı…
Seveceğimden çok emin başladım ama sonlara doğru bitsin de kurtulayım diye okudum.
Konu desen yok, karakterler berbat, smut eh işte yani kitapta nerden tutsan elinde kalıyor. Ayrıca her bölümde de smut olmaz yani biz de insanız arada bir nefes alın shagsghsgahs
Sonu da çok saçmaydı bence her şey arap saçı gibiyken iki sayfa sonra her şey tatlıya bağlandı hiç bir şey anlamadım. Bir de erkek karakter çok korkaktı ve korkak erkekten nefret yani
Kafa dağıtcak bir kitap gibi gözüküyor başlarken ama bütün tadımı tuzumu kaçırdı.