Bu kitaba hiç bir şey bilmeyerek başladım yani beklentim de hiç yoktu sadece mafya okumayı çok istiyordum gerisi umrumda değildi ama kitap okuduğum mafya kurgularından çok farklıydı.
Avukatlık konusu başlarda daha ön plandaydı kadın karakterimiz aşık oldukça bu azaldı iyi de oldu çünkü biraz sıkılmıştım başlarda ve gidişatın nasıl olacağı hakkında hiç bir fikrim de yoktu bir anda forced proximity trope ile karşılaşınca dedim işte bu ya 5’i yapıştır sonra abartma dedim kendi kendime ahahahahs
Karkaterleri de çok sevdim kadın karakterimiz hiç ezik sünepe falan değildi erkek krakterde kızımız için her şeyi yapıyordu yani yemede yanında yat.
İkinci kitabı hemen alıp okumak istiyorummm