8/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2026 58. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2026 00:58
Dark romance türüne farklı bir tat arayanlar için ilginç ama yer yer dengesini kaybeden bir hikâyeydi benim için. Kitap, acil hemşiresi Aly ile geçmişinin gölgesinde yaşayan, maskeli kimliğiyle sosyal medyada var olan Josh’un yollarının kesişmesini anlatıyor. Başlangıçta tamamen fantezi ve merak üzerinden ilerleyen bu ilişki, zamanla daha derin ama bir o kadar da tehlikeli bir hale bürünüyor. Açıkçası ilk başta daha karanlık, daha sert bir hikâye bekliyordum. Ama yazarın tercih ettiği esprili dil ve karakterler arasındaki hafif atışmalar, atmosferi düşündüğümden daha “yumuşak” hale getirmiş. Josh karakteri benim için kitabın en güçlü tarafıydı. Geçmişi gerçekten ağır ve travmatik; seri katil bir babanın gölgesinde büyümüş olması, onun iç dünyasını anlamayı kolaylaştırıyor. Bu yüzden bazı davranışlarını yargılamak yerine empati kurdum. Aly ise ne istediğini bilen, fantezilerinin arkasında duran bir karakterdi. İlişkilerinin hızlı ilerlemesi beni çok rahatsız etmedi çünkü zaten çıkış noktaları duygusal değil, tamamen arzular üzerine kuruluydu. Ancak kitapta en çok gözüme batan şey, smut sahnelerin fazlalığı oldu. Evet, türün gereği var ama bazı yerlerde hikâyenin önüne geçtiğini hissettim. Bunun dışında diyaloglar genel olarak akıcı ve eğlenceliydi ama yer yer fazla “ergen” kalan tepkiler beni biraz kopardı. Özellikle bazı sahnelerdeki tepkiler, karakterlerin derinliğiyle çelişti gibi geldi. Olay örgüsüne gelirsek; ikinci yarıda hikâyeye dahil olan yeni tehdit ve aksiyon kısmı kitabı bir anda başka bir noktaya taşıyor. Bu geçişi sevdim çünkü monotonluğu kırdı. Ama cinayet sahnesinin “yanlışlıkla” olması bende beklediğim etkiyi yaratmadı, hatta biraz tuhaf bir şekilde gülümsetti. Akıcı, sürükleyici,karakter dinamikleri ilgi çekici,dark romance ama beklenenden daha hafif bir ton arayanları seveceği Ama; Fazla smut,yer yer yüzeysel kalan sahneler,bazı diyaloglar ve tepkiler zayıf ile olur böyle diyeceği, Sonuç olarak sevdim ama bayılmadım diyebilirim. Türü sevenler için keyifli bir okuma olabilir ama çok sert, karanlık bir hikâye bekliyorsanız beklentinizi biraz düşürmekte fayda var. İkinci kitabın daha çok sevildiği söyleniyor, o yüzden seriye merakla bekliyorum kitabın sonunda küçük bir ipucu vardı.
Işıklar SöndüğündeNavessa Allen · İndigo Kitap · 2025569 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.