Tek kelime MUKEMMEL. Yazarin tüm kitaplarini alacağım. O kadar akıcı ama bir o kadar da ders niteliginde bir kitap. Sevdigin insani kaybettiginde hele ki bu kisiler cocukluguna sahit olanlar ise cocuklugundan bir parca kaybolup topraga gomuluyor onlar ile beraber. Iste bu tanimi , aile buyuklerinin hayatinda sigindigin bir liman oldugunu, o veya onlar yoksa kac yasinda olursan ol ne yapacagini bilememen iste bunlari anlatan cok huzunlu bir kitap.