·96 syf.····Okunma: 05 Nisan 2026 17:22 Hz. Adem ve Havva’nın ilk insan tabirini detaylıca düşündürdü. İlk oldukları gibi gördükleri, yaşadıkları, her şeyinde ilk olduğunu düşünmek güzel hissettirdi. Başlarda çok güzel ve keyifliyken ortalarda Havva bir avatar gibi yansıtıldı sıkıcıydı. Masal okuyormuş havasına girdi. Yani bu kitap için ne digeceğimi bilemiyorum eleştiriye bile değmez bir pazar günü okudum Hz. Âdem ve Havva’nın hayatları üzerine düşünmek bana iyi geldi ama kitap saçmaydı. Ben rahat bir şekilde okudum içinde İslamiyet’e uygun olmayan pek çok şeyde var yani gereksiz bir kitap denilebilir.