·79 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Nisan 2026 00:01 “Bundan Sonrası Ateş”Eğer Amerika yüzleşmezse,Eğer beyazlar kendi yalanlarını bırakmazsa,Eğer sistem değişmezse
Bu toplum patlayacak.
Ve bu patlama:sadece fiziksel değil ahlaki ve ruhsal bir çöküş olacak. İki mektuptan oluşan bu eser, yalnızca Amerika’daki ırkçılığı anlatmakla kalmaz; kimlik, din ve insanın kendine söylediği yalanlar üzerine derin bir yüzleşme sunar. Baldwin’in dili sert ama samimi;okuru bence oldukça rahatsız ediyor,çünkü gerçeği süslemeden söyüyor.Çok beğendiğim bir kitap oldu.