BİNNUR ŞAFAK NİGİZ~VAVEYLA~ZEHİRLİ EKİNOKS~
Selam.Bugün sizlere canım binnurnigiz ‘in kaleme aldığı #vaveylaserisi ‘nin üçüncü kitabı ile geldim.Bu seriyi ilk kitaptan beri zaten çok seviyordum ama üçüncü kitap bambaşkaydı.Hem yaşattığı duygular açısından hemde açığa çıkan gerçeklerle tam bir zirve yapmıştı.Ah Kartal Alaşan sen nasıl güzel bir adamsın ve içinden çıkan o aşık adam nasıl bir şeydir öyle.Yaşadığı duyguları insanın iliklerine kadar hissettiriyor.Lavin güzel yaralı kızım,bu kitapta nasılda güçlenmiş,nasıl da kendinden emindi.Hem attığı adımları çok sağlam attı hem de sevdiği adamın yanında çok güçlü durdu.Kolay değil çünkü Kartal da Lavin de kaybetme korkusunu iliklerine kadar yaşıyorlardı.Onların Kardelen’in kaybında sonra birbirlerine kaybetmeye dayanamayacaklarını çok iyi bildikleri için birbirlerinin her şeyi oldular.Ah Alper bu kadar büyük severken keşke içinde saklamasaydın.Ve canım Yunus Emre ona o kadar üzülüyorum ki onun her şeyi Leyla’sıydı ve ona özlemini yine sonuna kadar hissettik.Yani sevgili Binnur yine tüm duygularla içimizde bir cumhuriyet kurmayı çok güzel başarmış.Ben bu seriyi çok seviyorum o yüzden hepiniz okuyun diyorum.uyarısını da yapmak isterim.
Kartal,Lavin ve dostları,Kardelen’in katilinin peşinden adım adım ilerlerken onları yine çetrefilli durumlar karşılıyor.Asıl suçlu durmadan hedef şaşırtsa da Kartal’ın zekası ve kurduğu planlarla suçlu ortaya çıkıyor.Ama bu yolda da maalesef bir kurban veriliyor.Ve Kardelen’in neden öldürüldüğünü öğrenmek de bir şok etkisi yaratıyor ki sadece onlarda değil bizde de yaratıyor.Bu kadar saçma bir sebepten saplantılı bir pislik tarafından hayattan koparılması kahredici.Ama bu yolda suçlu olan herkes bedelini ödeyecek.İlk bedel ödeyense katile yardım eden kişi oluyor.
Kartal ortaya çıkan katilden öyle çabuk intikam almayacak.Öyle bir plan yapıyorlar ki,öyle bir yol seçiyorlar ki katil beni öldürün diye yalvaracak duruma gelecek.Ve üçüncü kitap olay bir yerde bitti o yüzden ben hemen dördüncü kitabı okumaya gidiyorum.Ve tekrar ediyorum bu seriyi hepiniz okuyun…