Ço başarılı bir ilk roman. Çok özgün bir konu. Kurgu değil de hikâyesini yaşamdan alan bir kitap olması onu etkileyici kılıyor. Ve günümüzde malesef her gün her yerde aşk cinayetine kurban giden kadınların buruk hikâyesi, onlardan geriye kalanlar kitapta öyle güzel anlatılıyor ki, okurken boğazın düğümlenmemesi elde değil.