Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim.
.
.
Aşırı emek içeriyor çünkü yazar tek tek araştırıp not almış hemde nörobilimsel bulguları derleyip yazmış.
Kitapta çok fazla bilgi var.
Uyanık olduğumuz zaman %46,9.
Kafamız o işe sabit değilmiş.
Birçok veri yer alıyor.
Öfke,stres,mutluluk,kızgınlık bunların yüzdeleri yer alıyor.
Beynimizi aslında yönetmek mümkünmüş.
Bir duygunun bedendeki kimyasal ömrü 90 saniyeymiş.
Bunun gibi birçok ilginç bilgi yer alıyor.